Garanti og returnering

Der er to års garanti på alle produkter, der sælges i Danmark. Den danske “købelov” giver dig mulighed for at klage over fejl og mangler ved et produkt, du har købt.

Kontakt os på nedenstående formular, hvis du oplever problemer med dit produkt, vi er klar til at hjælpe.

Reklamationsretten omfatter alle fejl, der var til stede, eller hvor årsagen til fejlen var til stede, da du modtog produktet.

Læs Quickguiden og manualen til dit produkt omhyggeligt, og se vores videoguides.

Hvis du stadig har problemer, så kontakt os via formularen nedenfor, vi er altid klar til at hjælpe.

Hvis du ønsker at returnere et produkt, som ikke er dækket af garantien, og få pengene tilbage, skal følgende kriterier være opfyldt:

  1. Produktet er købt i vores butik.
  2. Produktet blev oprindeligt leveret for mindre end 30 dage siden (varer, der er leveret for mere end 30 dage siden, kan ikke refunderes).
  3. Produktet er helt ubrugt og uåbnet, i sin originale emballage og i salgbar stand.
  4. Fremvis et købsbevis (ordrenummer eller en e-mail med ordrebekræftelse).
  5. Du betaler for returforsendelse.
  6. Du giver os retursporingsnummeret, så vi kan tjekke returneringen med vores lager.

Kontakt os med en detaljeret begrundelse for din returnering i formularen nedenfor, så giver vi dig oplysninger om returforsendelse og eventuelle yderligere detaljer.

Returnerede varer kræver, at vi modtager en bekræftelse på vores lager, før refusionen kan behandles.

Tilbagebetalingsbeløb for returnerede varer krediteres dig i samme valuta og via den oprindelige betalingsmetode. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes.

Kontakt os

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Din besked er blevet sendt!

Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.